catwalk!

hej :)
idag vaknade jag halv tolv och kände mig väldigt seg!
Igår bloggade jag inget men det berode på att jag och sarah var i stockholm för information om sing sing det är ett nytt program som startar nu, och vi ska vara med på det:)  vi har gjort två auditions och kom vidare till programmet det är ungefär som sing along och så ska det låta :)
iaf på tal om modellbilderna jag skulle lägga upp alla har inte kommit än, så förlåt jag får lägga upp dom lite senare men glöm det idag ska jag till NK för en audition, det är för en modevisning för höstmodet på NK jag blev frågad så varför inte !! ska bli jätte kul så snart kommer ni se mig på  höstmodevisningen på nk för barn då!! tror jag?
men ha en fortsatt bra tisdag!
puss/gabi

Kommentarer
Postat av: Lovisas corner

Svar: Tack ska ni ha!

Dock är en ny design på väg upp. Kommer i september nån gång. Håll utkik!

2010-08-10 @ 13:55:21
URL: http://lovisascorner.blogg.se/

Vad undrade du?:

Ditt fina namn!
Spara mig

Din epost

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0