im so sorry!

hej!
idag har jag inte bloggat något och jag vet, det är jätte dåligt men ska börja blogga mer i övermorgon för imorgon ska jag sova hos underbara bella så jag kan tyvärr inte blogga men sen!
Idag har jag varit med sarah!, Vi hade det jätte kul , först gick vi ner till stranden där vi badade och sen blev brända på maneter ajjj
men nu är det över;)
Sen titttade vi lite på program efter det lagade vi jätte god tacos som vi senare åt!
efter det såg vi lite åp supersize vs superskinny, jätte kul men grymt äckligt ena är anerixismal och den andra är ja tjock ;)
SEN kom pappa och hämmta mig och just nu sitter jag och tittar på
moden i midsummer fast är inte jätte angagerad för jag är helt inne på datorn:)
Bloggar mer senare
kram/gabi

Kommentarer
Postat av: alexandra♪

re: älskar dom också!!

Hur har din/eran dag varit?:)

2010-08-03 @ 22:04:01
URL: http://alexandraimper.blogg.se/

Vad undrade du?:

Ditt fina namn!
Spara mig

Din epost

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0