6:AN

jag kom i 6D
saknar er alla puss!
kram/gabi

Kommentarer
Postat av: sofia

jag lovar er gabi och saralee!

alla säjjer att 6D är tönt klassen!

och det spelar ingen roll nästan vilka som går i den , men det är tönt klassen ( tydligen! ) men vet ni!?

det är så kul!

det finns jätte mycket fördelar med att gå i 6d!

i början komemr ni tycka att det är skit! tro mig!

det gjorde typ alla!

men efetr 1 halv år så tycker man bara att det är skönt! och som jag sa: fördelarna kommer!

men GRATTIIIIIIS!

2010-06-29 @ 22:36:22
URL: http://ssofiathornqvist.blogg.se/
Postat av: frithiof

haha alla i klassen hamna i sex D men jag abbe och gustav hamna i sex A... hoppas att alla håller kontakten ändå!

2010-07-04 @ 15:47:30

Vad undrade du?:

Ditt fina namn!
Spara mig

Din epost

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0