om helgen

hallo!
förlåt för en dålig uppdatering av mig, men liksom det har varit så himla fint väder och jag har varit med min bästa vän hela helgen.
i fredags sov sarah över hos mig och igår så solade vi hela förmiddagen och hade vattenkrig.
på eftermiddagen åkte vi till fam. davin, där grillade vi korv, och hoppade studsmatta. när jag skulle göra en volt så tog jag jätte mycket fart och istället för att göra en volt så dök jag ner i studsmattan haha, melissa och sarah höll på att kissa på sig av skratt och jag med, typiskt mig sa dom haha. så nu har jag ett stort märke på min näsa. efter det så åkte vi hem till sarah och kollade på fotbolls matchen inter mot typ bayern eller något, jag hejade på inter och dom vann med 2-0 :D
efter matchen sov jag hos sarah. och nu är jag hemma här.
det har varit en grym helg!'
klockan 3 ska jag på fotbolls träning, efter det blir det mera bloggning!
nu ska jag ut och njuta av det fina vädret.
puss&kramsaralee

Kommentarer

Vad undrade du?:

Ditt fina namn!
Spara mig

Din epost

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0