idrottsdag

hallå!
Idag har vi haft idrottsdag på ranbergsvallen!
Det var kul men lite jobbigt ,vi kastade kula, kasta med liten boll, höjdhopp ,längdhopp och en stafett vi kom tvåa(;
Efter idrottsdagen var slut skulle vi skutsa hem min kära kusin sarah som ni ser påhttp://sarahgoldman.blogg.se/
jätte bra blogg(;
Iallafall imorgon blir det hemlig utflykt och vi ska träffas vid centralen undra vart vi ska!!
Just nu ska jag baka lite tills imorgon för det är den ända utflykten man får ha med sig godis och så men inte för att muffins är det men ändå.
Jag ska baka cupcakes med massa gott i(;
mycket mer har jag inte att säga förrutom att just nu har jag dushad och är fräsh igen(:
my outfit
Juicy couture(;
(;
hejdåå/gabi puss

Kommentarer

Vad undrade du?:

Ditt fina namn!
Spara mig

Din epost

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0